Tuesday, January 21, 2014

Bullet bag

Hari nie siap delivery bag ke Pasir Gudang. Terina kasih Md Shah kerana sudi hantarkan bag aje tau........jangan fikir yang lain.

Sebelum aku kemaruk mengait hand bag, projek kedua selepas hand bag aku buat porch bag....

Bila dah siap porch bag nie sang suami tercinta buat special request.
" Yang kalau buat bag untuk isi peluru boleh tak?". Aku kata ok aku try.
Tapi pening juga nak olah. 

Benang terbiar ada so buat aje apa yang termampu. Hasilnya buat Sang Suami tersenyum

Selepas tu takde lagi uncang lain yang dia guna hanya bullet bag nie aje. Sehingga semasa Iskandar Shoot Level 3 2013,shooter dari Philipine tanya beli kat mana. Bangga aku rasa bila Sang Suami tercinta kata "my wife do it for me".

Lepas tu ramai member dia yanf nak oder tapi aku tak layan. Aku hanya buat 3 pcs bullet bag nie. Warna oren untuk En. Little Murai dan colouring untuk Pn. Masniza

No comments:

Post a Comment