Friday, February 21, 2014

kopiah dan bag kaitku terbengkalai

Semuanya serba tak menjadi bila aku tiada mood ataupun kemahuan untuk mengait. Bag oder dari Watie Pasir Gudang dah nak sebulan tapi tak siap juga.Setiap kali aku pegang jarum kait dan benang hanya bertahan beberapa minit aje.
Aku kehilangan punca. Apa yang harus aku lakukan.Kalau berterusan begini memang aku terpaksa batalkan semua oder.
Masuk minggu kedua bulan February aku dah nampak perubahan moodku.Bag Watie sudah banyak perubahan.
Alhamdulillah 18February yang lepas siap juga bagnya

Hatiku gembira......lepas ini kopiah Ustazah Hendon perlu aku siapkan. Tuanya sudah bertaya dah siap ke belum. Aku hanya mampu menjawab sedang dalam progress.Aku nekad kena siapkan dalam bulan ini juga.Sudah suku jalan mengait aku terpaksa buka semula kiraanya tak sekata.Memang banyak betul dugaannya.

Aku usaha juga kerana oder dah banyak.Akhirnya 20 February yang lepas beban aku dah berakhir.Syukran.


Selepas ini aku bolehlah menyambil kait kasut Harith. Kasihan anak umi kasutnya tak siap lagi.

No comments:

Post a Comment