Sunday, March 2, 2014

hand bag dari hasil mengait.....pink colour

Azam bulan March 2014 nie aku nak siapkan oder yang terbengkalai
Hujung minggu nie aku free so jom mengait.

Bila dah sampai di rumah.......aku tak pasti aku betul betul free atau tidak.
Encik suami dah pergi ke Lumut Perak ada pertandingan IPSC.

Tingal aku dengan bujang cilikku. Step yang pertama aku minta dia hantarkan tempahan kopiah Ustazah Hendon.Selepas maghrib aku dah siapkan semua peralatan perangku.

Sambil melayan bujangku tengok tv tanganku memulakan operasi

Base aku dah mula buat 2 hari lepas......so malam aku just sambung.
Rajin rajinkan tangan mula mengait.
Hasil yang memberangsankan.....macam tak percaya

Hasilnya sehingga jam 3:00 petang nie.......

Happy and syukur dah nak siap

No comments:

Post a Comment