Sunday, March 9, 2014

hand bag untuk anak dan mak dara

Minggu nie aku berazam untuk siapkan 2 bag. Semangat itu perlu untuk aku menjadi rajin.Tapi tak tau mana nak buat dulu yang kecil atau yang besar.
Akhirnya aku buat dua dua serentak. Bila penat berhenti buat yang satu lagi.


Dua dua nampak macam sama tapi tak serupa.Aku nekad minggu nie mesti siap walau ribut taufan datang melanda. Akhirnya siap bila ribut rajin yang menjelma.Bila dah siap happy semacam.


Bila dah siap mood malas datang. Aku biarkan 3 hari terbengkalai tak padang lapik dalamnya.Malam nie aku baru nak buat sebab esok dah janji dengan tuannya.

Bila dah macam nie baru aku kelang kabut nak siapkan

. Padan dengan muka aku......malas memanjang.Berpeluh juga aku nak siapkan ditambah dengan cuaca panas......

Janji perlu aku tunaikan......hasil terakhir menjadi

No comments:

Post a Comment